ITP gumiabroncsok Holeshot GNCC
Az elmúlt két évtizedben egyetlen ATV / QUAD gumiabroncs sem járt többször a győztesek körében, mint az ITP Holeshot termékcsalád. Most már gyakorlatilag minden típusú terepversenyhez rendelkezésre áll egy Holeshot modell. Ez a finomra hangolt specializáció azt jelenti, hogy a lehető legjobb abroncsot tudjuk biztosítani bármelyik géphez, bármelyik terepen, bármelyik napon.És most az ITP a Holeshot GNCC kiadásával még inkább a robbanásszerűen fejlődő erdei versenyszcénára összpontosít. Amint azt már sejtheted, a Holeshot GNCC-t kifejezetten a rendkívül népszerű Grand National Cross Country Championship sorozatban található motorozási környezethez tervezték. A Holeshot GNCC-t a mai, hosszú rugóútra tervezett és kifejlesztett, nagy teljesítményű quadok számára tervezték és fejlesztették ki, és kivételes általános képességeket kínál, a hangsúlyt a versenyző fáradtságának csökkentésére és a köridők csökkentésére helyezve - a zöld zászlótól a kockás zászlóig.
A könnyebb, könnyebb kormányozhatóságot az első Holeshot GNCC lekerekített profilja és szögletesebb gumimintázata biztosítja, míg a hátsó GNCC nyitottabb futófelülete és osztott gumimintázata kivételes egyenes vonalú tapadást, kiegyensúlyozott kanyarodást és verhetetlen tisztaságot biztosít. A nagyszerű kezelhetőséget és tapadást egy szuperkemény váz egészíti ki, amely könnyedén megbirkózik a szűk fákkal, sziklákkal, gyökerekkel és kátyúkkal, amelyek egy tipikus GNCC versenypályán megtalálhatók. A hosszú kopás és a defektállóság kulcsfontosságú szempont volt a Holeshot GNCC megalkotásakor. Minél nagyobb kihívást jelent a pálya, annál nagyobb előnyt élvez a Holeshot GNCC versenyzője.
Az új Holeshot GNCC-t az ITP GNCC sorozat sztárversenyzőinek, különösen William Yokley-nak a jelentős hozzájárulásával tervezték és tesztelték. Úgy érzi, hogy a Holeshot GNCC a következő nagy lépés a gumiabroncs-technológiában, és arra számít, hogy ezt az új abroncsot gyakorlatilag minden típusú pályán használni fogja. „A régebbi gumikhoz képest a GNCC elülső kerekebb profiljának köszönhetően egyenesebb a pályája és simább a vezetése” - számol be Yokley. „Ez egy könnyebb gumiabroncs is, így könnyebben manőverezhető, és csökkenti a kormányon keresztül érkező visszajelzéseket. Sokkal kevésbé terheli a kezedet, ami két óra alatt nagy különbséget jelent egy versenyen. A hátsó GNCC szintén könnyebb, és nagyon könnyű vele az erdőben szlalomozni. A magasabb fülek sokkal több tapadást biztosítanak - tényleg beakad, sok tapadással és kevesebb kipörgéssel a kerekek ereje alatt. De ha kell, csúszkálhatsz vele, és kevésbé pattog a durva kanyarokban. Összességében ezek a gumik nagyon stabilak nagyobb sebességnél, de a lassabb kanyarokban, sziklákon és fékezési bukkanókban is nagyon jól működnek. Egyszerűen nem rángatnak annyira, ami valóban csökkenti a fáradtságot. Nagyon jól kopnak, és többször nekimentem már nagy szikláknak és tuskóknak, és remekül tartják magukat.”
Tulajdonságok:
- Hátsó: 20x10-9, 21x11-9 (6 rétegű); Hátsó: 20x10-9, 21x11-9 (6 rétegű).
- Ideális a mai 4 ütemű sportgépekhez
- 6 rétegű kemény, mégis könnyű súlyú. 2 kilóval könnyebb, mint a Holeshot XC modell, 2 kilóval könnyebb, mint a Razr.
- Alacsonyabb profilú, keskenyebb és könnyebb, mint az XC/XCT modelljeink.
- A speciális, ferde vállgomb kialakítás nagyobb oldalsó harapást biztosít a gyorsabb, jobban irányítható kanyarodáshoz
- Fényes hot patch logó az oldalfalon
- Az USA-ban készült